16. července, 2018 - svátek má Luboš

Vnitřní prodejce - Fakturant/-ka - PRAHA

pracovní pozice:Vnitřní prodejce - Fakturant/-ka - PRAHA
pracovní poměr:(Nezadáno)
lokalita práce:
zaměstnatel:SALVATOR STŘECHY s.r.o.
platové ohodnocení:20000

pracoviště Praha - Dolní Chabry - Náplň práce: komunikovat se zákazníky (osobně, telefonicky, mailem), aktivní prodej a nabídka střešního materiál a výrobků, poskytovat poradenství zákazníkům ohledně střech a střešního materiálu, objednávat materiál a zboží (telefonní, mailová komunikace) - zpracovávat cenové nabídky, vystavovat v účetním programu faktury, dodací listy, zakázky, pracovat s pokladnou a hotovostí - Požadujeme: SŠ vzdělání nejlépe technického směru, zkušenost s aktivním prodejem nebo přímým prodejem (na prodejně velkou výhodou), komunikativnost, odpovědnost a samostatnost, velmi dobrý zákaznický přístup (vstřícnost), ochotu učit se novému a dále se vzdělávat, znalost práce s PC (MS Office, MS Outlook) - Nabízíme: příležitost pracovat u stabilního zaměstnavatele s dlouholetou tradicí, moderní zázemí silné české společnosti s 12 pobočkami v ČR, příležitosti k dalšímu rozvoji, pravidelná školení, nástup možný ihned - Své písemné nabídky se strukturovaným životopisem posílejte na e-mail: nadezda.tomankova@salvatorstrechy.cz. Do předmětu emailu uveďte název pozice a místo pobočky na kterou se hlásíte.

Požadavky na dovednosti

  • Práce s PC

Poslední úprava pracovní nabídky: 2017-03-14 15:54:15

Kontakty k nabídce: Vnitřní prodejce - Fakturant/-ka - PRAHA

Firma:SALVATOR STŘECHY s.r.o.
Adresa:Dopraváků 813
 18400, - Praha Dolní Chabry

Kont. osoba:Naděžda Tománková
Telefon:+420 573 501 756
Email:nadezda.tomankova@salvatorstrechy.cz

Ostatní pracovní nabídky ze sekce:

vloženovolná pracovní pozicemin. mzda
3.dubnagrafik20000,- Kč
30.březnaInspektor BOZP - terciární sféra17100,- Kč
30.březnaobchodní zástupce pro východní Evropu a blízký východ25000,- Kč
29.březnaObchodní referent26000,- Kč
29.březnaasistentka/asistent obchodu a marketingu20000,- Kč
28.březnaManažer pro prodej interiérových dvěří18100,- Kč
22.březnaJunior Recruitment Process Consultant18000,- Kč

Kontaktujte zadavatele nabídky práce

Jméno a Příjmení*: (zadejte jméno a příjmení)
Váš email*: (Email - musí být platný)
Váš telefon*: (Nutné pro kontakt)
Životopis:
Motivační dopis:
Fotografie:
Průvodní dopis:


Opište kontrólní kód pro odeslání formuláře

* označené pole jsou pro odeslání nezbytné




Tweetni tuto stránku

Nejnovější nabídky práce

Poradce v oblasti zdraví

Obchodní zástupci v Praze - volná místa
20. červen, 2018

Obchodní činnost v oblasti wellness - hledáme komunikativní, ambiciozní uchazeče Náplň práce : práce s klienty , wellness testy, zákaznický servis .Práce s PC. Flexibilní pracovní doba Požadavky: Vedlejší činnost 2-3hod denně 8- 12 tisíc Kč

70 000 KČ TÝDNĚ,DISKRÉTNĚ A ZARUČENĚ!

Číšníci, servírky a barmani
9. červen, 2018

Ahoj holky! Hledáme mezi sebe kamarádky ve věku od 18-30 let, které chtějí vydělávat 5000 Kč - 15 000 Kč denně. Nabízíme ti nejlepší podmínky v Praze, do kterých patří plánování směn dle tvých potřeb, jistota výdělků, krásné

Client Finance Analyst with English only

Administrativa, sekretářky a zpracování dat
6. červen, 2018

ABOUT THE COMPANY Our client is a global leader in providing complex and tailored relocation and moving services to well-known corporations in more than 150 countries worldwide. Company history started in 1928 and thanks to expertise, understanding the individual relocation needs, values and innovations, our client has diversified the portfolio of services

Finance & Tax Specialist - open to junior profiles

Administrativa, sekretářky a zpracování dat
6. červen, 2018

WHO YOU WILL WORK FOR A leader in the banking and capital markets sector, providing financial services for the domestic and international markets for customers in 110 countries. With a human capital of professionals assisting nearly 3000 customers worldwide to ensure effective and prompt delivery of their securities and cash with respect to rights and

Logistics Planner with GERMAN

Administrativa, sekretářky a zpracování dat
6. červen, 2018

ABOUT THE EMPLOYER: We are a truly consumer-centric, sales-driven organization with nearly 600 employees in our Prague office, which was established 10 years ago. Over the past few years we have had an impressive growth and we have become one of the largest organization groups in the FMCG sector. With the existing portfolio of over 200 brands and 155,000