16. července, 2018 - svátek má Luboš

Manažer pro prodej interiérových dvěří

pracovní pozice:Manažer pro prodej interiérových dvěří
pracovní poměr:(Nezadáno)
lokalita práce:Praha 3
zaměstnatel:Primus Company s.r.o.
platové ohodnocení:18100

místo výkonu práce: Ke kapslovně 2855/3, Praha 3 kontakt:Litvincová Viktorie, e-mail: vikilitv@seznam.cz Znalost programu Word, Excel, internet.
Aktivní ruština slovem i písmem.
Vyhledávání kontaktů a spolupráce se zákazníky.

Poslední úprava pracovní nabídky: 2017-03-28 11:09:34

Kontakty k nabídce: Manažer pro prodej interiérových dvěří

Firma:Primus Company s.r.o.
Adresa:Ke kapslovně 2855
 13000, Praha 3 - Praha Žižkov

Kont. osoba:Viktorie Litvincová
Email:vikilitv@seznam.cz

Ostatní pracovní nabídky ze sekce:

vloženovolná pracovní pozicemin. mzda
3.dubnagrafik20000,- Kč
30.březnaInspektor BOZP - terciární sféra17100,- Kč
30.březnaobchodní zástupce pro východní Evropu a blízký východ25000,- Kč
29.březnaObchodní referent26000,- Kč
29.březnaasistentka/asistent obchodu a marketingu20000,- Kč
28.březnaManažer pro prodej interiérových dvěří18100,- Kč
22.březnaJunior Recruitment Process Consultant18000,- Kč

Kontaktujte zadavatele nabídky práce

Jméno a Příjmení*: (zadejte jméno a příjmení)
Váš email*: (Email - musí být platný)
Váš telefon*: (Nutné pro kontakt)
Životopis:
Motivační dopis:
Fotografie:
Průvodní dopis:


Opište kontrólní kód pro odeslání formuláře

* označené pole jsou pro odeslání nezbytné




Tweetni tuto stránku

Nejnovější nabídky práce

Poradce v oblasti zdraví

Obchodní zástupci v Praze - volná místa
20. červen, 2018

Obchodní činnost v oblasti wellness - hledáme komunikativní, ambiciozní uchazeče Náplň práce : práce s klienty , wellness testy, zákaznický servis .Práce s PC. Flexibilní pracovní doba Požadavky: Vedlejší činnost 2-3hod denně 8- 12 tisíc Kč

70 000 KČ TÝDNĚ,DISKRÉTNĚ A ZARUČENĚ!

Číšníci, servírky a barmani
9. červen, 2018

Ahoj holky! Hledáme mezi sebe kamarádky ve věku od 18-30 let, které chtějí vydělávat 5000 Kč - 15 000 Kč denně. Nabízíme ti nejlepší podmínky v Praze, do kterých patří plánování směn dle tvých potřeb, jistota výdělků, krásné

Client Finance Analyst with English only

Administrativa, sekretářky a zpracování dat
6. červen, 2018

ABOUT THE COMPANY Our client is a global leader in providing complex and tailored relocation and moving services to well-known corporations in more than 150 countries worldwide. Company history started in 1928 and thanks to expertise, understanding the individual relocation needs, values and innovations, our client has diversified the portfolio of services

Finance & Tax Specialist - open to junior profiles

Administrativa, sekretářky a zpracování dat
6. červen, 2018

WHO YOU WILL WORK FOR A leader in the banking and capital markets sector, providing financial services for the domestic and international markets for customers in 110 countries. With a human capital of professionals assisting nearly 3000 customers worldwide to ensure effective and prompt delivery of their securities and cash with respect to rights and

Logistics Planner with GERMAN

Administrativa, sekretářky a zpracování dat
6. červen, 2018

ABOUT THE EMPLOYER: We are a truly consumer-centric, sales-driven organization with nearly 600 employees in our Prague office, which was established 10 years ago. Over the past few years we have had an impressive growth and we have become one of the largest organization groups in the FMCG sector. With the existing portfolio of over 200 brands and 155,000